miércoles, 25 de enero de 2012

Juan Prima i JACK: La Llotja de la Seda de València

Ja tenim la crònica de la segona visita de Jack per la ciutat de València. Ha sigut Juan Prima i han anat junts a la Llotja de la Seda.



Llegim con els ha anat...


DIARI DE JACK


1er Día: Dimarts 24 de Gener.

Hui ha segut el primer dia que Jack ha vingut a la meua casa. L’he mostrat tota la casa i l’he presentat als meus playmòbils (els seus cosins llunyans).

Jack m’ha contat que és anglés: de Londres i estava dessijant visitar Valencia, sobre tot volia anar a la Llotja.

Jack hui no vol dormir amb els seus consins llunyans sino que ha volgut dormir amb mi. M’ha unflat a preguntes i la veritat és que ens hem gitat molt tard.

2on Dia: Dimecres 25 de Gener.

Hui Jack s’ha alçat molt prompte perque era el dia que anavem a visitar el Centre de la Ciutat. Estava nerviós per vore tot, i especialment per vore la Llotja. Jack ja savia alguna cosa que havia llegit, sobre aquest monument: que va ser construit al S. XV, que servia com a mercat on els comerciants portaven les seues mercaderies (sobre tot aquelles que arrivavem per el port de Valencia a la ciutat), etc.

A Jack li ha agradat molt la estructura de la seua façana: “Em recorda a un castell”, m’ha dit. I té molta raó perque sembla una fortaleça amb la seua torre central y les almenes sobre una paret amurallada.

“Segur que al Segle XV, Valencia era una ciutat molt pròspera” ha afegit. I té molta raó, perque aquest monument està construit parant atenció a tots els detalls i amb un aspecte magestuós.

En terminar la nostra visita, ens hem fet unes fotos junts:



3er Dia: Dijous 26 de Gener:

Hui és lùltim dia de Jack a la meua casa. Hem aprofitat per a jugar amb els seus cosins llunyans.

No us podeu imaginar la de histories que Jack ha viscut amb els meus playmòbils: ha visitat l’illa Calavera amb el vaixell del Capità Peter Augusto VII amb la seua tripulació; també ha visitat la Ciutat PlayValènciaMòbil; ha vaixat amb mi al parc i ha conegut els carrers del barri de Benimaclet.

M’ha confesat que està un poc trist, perquè és l’últim dia que estem junts.

Adeu Jack!!!

JUAN B. PRIMA SÁNCHEZ. 1º ESO-A.

Sagrada Familia P.J.O.




Foto 1: Jack reposant sobre un pívot ala eixida de la Llotja.
Foto 2: Jack i jo davant la façana de la Llotja.
Foto 3: Jack i jo davant la porta principal

No hay comentarios:

Publicar un comentario