jueves, 3 de mayo de 2012

Jack i Ana: Museu d´ALMUDÍ


Jack arribà a Espanya per a dirle a Willy que ell era el hereder del Regne de Roma.

Jack va anar on Willy treballava (en el quarter de Policía).Jack va preguntar per Willy, li van dir que ja es devia de haver anat, Jack va anar a la exida i, estava allí Willy, Jack es va presentar, Willy el va reconèixer perquè en la guerra ells, luitaven junts, Jack li explicà perquè estava así. 
Willy va portar a Jack ,a la seua casa y li va presentar la seua familia, a Jack. 
Van menjar junts y van contar anècdotes de quan estigueren en la guerra.
Després es van prendre un café y van parlar sobre el tema, del perquè Jack havia vingut.
Jack ho va comentar amb la seua familia, i els va dir:
  • Jo em anire a fer els paperams y després vindré a per vosaltres y segurament ens anirem a viure allí, ¡viurem de luxe!
Després, Willly em va presentar a jack i em va explicar tot. Jo com sabia que Jack no coneixia la ciutat, vaig decidir amb el permís de Willy portarme a Jack al museu d’Almudí.
La porta era de vidre i gran, l’edifici tenia uns pilars grans. 

També en l’entrada hi havia un cartell, on posava el nom de l’exposició. 
Quan vam entrar hi havien figures rares, com la cara d’una mujer y la de un home,
Un guerrer en un caball
Un caball
Una escultura,
Un cuadre ,
Un caball sense potes ,
Aquesta era l’escultura més gran del museu.
També en l’entrada estava aquest cartell.
Quan jo i Jack vam arribar a casa, Willy ens estava esperant, amb les maletes ja fetes i preparat per a el viatge cap a Roma.
lDesprés, Jack li va dir a Willy:
  • Posa’t aquesta roba,es la roba que n’hi ha que portar per a poder entrar.
Es van anar amb una carroza de caballs, amb la que Jack havia vingut.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario